دوره آموزش تخصصی زبان بدن در ارتباطات و فروش

  • زبان بدن
  • زبان بدن
  • زبان بدن
  • زبان بدن
  • زبان بدن
  • زبان بدن
  • زبان بدن
  • زبان بدن
  • زبان بدن
  • زبان بدن
  • زبان بدن
  • زبان بدن

ویژگی های دوره !؟

 

✅ آموزش تکنیک های کاربردی زبان بدن

 

✅ آموزش زبان بدن در ارتباطات و فروش به‌صورت کامل و جامع

 

✅ تکنیک های افزایش اعتماد به نفس آنی

 

✅ اعطای مدرک معتبر و در صورت درخواست اعطای مدرک بین المللی با کد رهگیری

 

✅ جزوه تخصصی

 

✅ تکنیک های نفوذ آینه ای

 

✅ پشتیبانی و مشاوره کسب و کار

 

✅ تکنیک تشخیش قلمرو شخصی افراد

3ساعت در یک روز به صورت کامل و جامع 

 

دوره ها هم بصورت حضوری و هم غیر حضوری

📌 تنها با پرداخت 350.000 تومان  140.000 تومان

 

 

برای شرکت در دوره آموزشی هر چه زودتر ثبت نام کنید

 

 

 

    چرا زبان بدن !؟

 

🔴 افزایش کیفیت ارتباط کاری و اجتماعی

🔴 تشخیص حس واقعی افراد

🔴 افزایش جذابیت و کاریزمای شخصی

🔴 بهبود عملکرد در زمینه فروش و مذاکره

🔴 افزایش اثر بخشی بر فرد و گروه افراد

🔴 کمک به شناخت شخصیت افراد

🔴 دریافت سرنخ های دروغ و فریب

زبان بدن

سرفصل دوره و همچنین مقاله زبان بدن در ارتباطات و فروش را مطالعه فرمایید !

سرفصل ها :

📌 فصل یکم: مقدمه و آشنایی با زبان بدن
 
📌 فصل دوم: میزان تاثیر زبان بدن 
 
📌 فصل سوم: گاردهای منفی
 
📌 فصل چهارم: گاردهای مثبت
 
📌 فصل پنجم: گارد قدرت
 
📌 فصل ششم: تشخیص سرکوب احساسات
 
📌 فصل هفتم: حرف های نا گفته چشمها
 
📌 فصل هشتم: حالات سر
 
📌 فصل نهم: حالات دست 
 
📌 فصل دهم: تاثیر انتخاب صندلی در جلسات کاری
 
📌 فصل یازدهم: افزایش اعتماد به نفس در موقعیت های ضروری
 
📌 فصل دوازدهم: قلمرو انسان مهم تر از قلمرو شیر
 
📌 فصل دوازدهم: رفتار از موضع قدرت
 
📌 فصل دوازدهم: رفتار در مقابل مقام بالا دستی
 
📌 فصل دوازدهم: نفود بدونه کلام ( تکنیک نفوذ آینه ای)
 
📌 فصل دوازدهم: افزایش کاریزما
 
مدرس : جناب آقای مهندس فردین پورزارعی فوق لیسانس روانشناسی صنعتی و سازمانیو مدیر بازاریابی و فروش لیچ ایران  با بیش از 7 سال سابقه فعالیت

اگر قصد سرمایه‌گذاری در این کسب‌وکار رادارید جهت شرکت در این دوره ثبت نام کنید .

آیا به تاثیر زبان بدن در ارتباطات و فروش فکر کرده‌اید !؟؟

 

    زبان بدن چیست ؟

 

برای زبان بدن ( تن گفتار) تعاریف متعددی وجود دارد که به برخی از آنها اشاره میکنیم.

 

◀️ زبان بدن به پیام های غیر کلامی اطلاق میشود که میان افراد توسط حرکات اعضای بدن و حالات صورت انتقال میابد .

◀️ زبان بدن به سیگنال های غیر کلامی گفته میشود که ما برای برقراری ارتباط از آن ها استفاده میکنیم.

◀️ زبان بدن نوعی از ارتباطات غیر کلامی است که از آن برای رساندن مفاهیم و اطلاعات از طریق غیر کلامی استفاده میشود.

◀️ زبان بدن مجموعه روش های غیر کلامی است که ما با آن نظرات و احساسات واقعی خود را نشان میدهیم . روش هایی مانند طرز نشستن یا ایستادن، حالت چهره یا نوع تکان دادن سر و دست ها.

◀️ اگر به زبان ساده بخواهیم زبان بدن را تعریف کنیم ، تقریبا جز صحبت کردن و نوشتن به هر روشی اطلاعات یا حسی را به شخص مقابل انتقال بدهیم ، در واقع از زبان بدن استفاده کرده ایم و معمولا               تاثیرگذاری به وسیله زبان بدن خیلی بیشتر از خود کلماتی هستند که استفاده میکنیم .

 

پروفسور آلبرت محرابیان یکی از معروف ترین نام های حوزه ارتباطات غیر کلامی و زبان بدن است .

پروفسور محرابیان اعتقاد دارن تنها هفت درصد پیام های ما از طریق کلمات منتقل میشود و بخش باقیمانده

( یعنی نود و سه درصد) از طریق پیام های غیر کلامی برای طرف مقابل ارسال میگردد.

البته دانشمندانی هم مخالف این درصد ها بودند ، اما اکثر نظرات حاکی از تاثیر خیلی زیاد زبان بدن و لحن گفتار هست نسبت خود کلمات .

به همین دلیل کسانی که از زبان بدن و لحن کلام مناسب ( آگاهانه یا ناآگاهانه) به صورت صحیح استفاده میکنند، محبوب تر و تاثیر گذار تر هستند.

 

🔴 برای شروع ، نیازمند شناخت اصول زبان بدن آن است. دوره های راشا افق ،اطلاعات کاملی دراختیار شما قرار می دهد.

 

     📌 استفاده از اسم افراد

 

 برای ما انسانها اسم خودمان واقعا خوشایند هست ، اگر بخواهیم میزان تاثیر گذاری و کیفیت ارتباط مان را ارتقا بدهیم ، بهتر است از اسم مخاطب استفاده کنیم.

در سلام و احوالپرسی ، در صحبت های روزمره یا وقتی که میخواهیم نظر شخص مقابل را جویا بشیم

 

اسم شخص رو به کار ببریم .

وقتی  ما اسم طرف مقابل را نمیدانیم یک پیام مهم پنهان دارد ، پیام حاکی از آن است که شما آنقدری برای من مهم نیستید که اسمتون رو یادم بمونه و از آن جایی که ما انسانها نیاز به مهم بودن و دوست داشتنی بودن و پذیرفته شدن داریم ، در این صورت حس بدی به ما انتقال داده میشه. پس بهتره اسم ها را به یاد بپساریم .

 

     📌 ارتباط چشمی

 

ارتباط چشمی یکی از ارکان مهم نفوذ و تاثیر گذاری هست که رهبران و سخنوران بزرگ دنیا از ارتباط چشمی بهترین بهره برداری را داشته اند.چون می دانستند برای نفوذ در قلب و ذهن افراد باید به چشم هایشان نگاه کرد.

وقتی موقع مکالمه رودرو به چشم طرف مقابل نگاه میکنیم ، نشان میدهیم عمیقا به صحبت های طرف مقابل گوش میکنیم و شخص مقابل برای ما اهمیت دارد .

با استفاده از ارتباط چشمی ، افراد تمایل بیشتری به معاشرت با ما خواهند داشت و تاثیر گذاری و کیفیت ارتباط افزایش پیدا میکند.

 

     📌 استفاده از سوالات باز ( به جای سوالات بسته)

 

سوالات باز پاسخ های بلند تری نیاز دارند . چنین سوالاتی ، پاسخی بیشتر از بله یا خیر را میطلبند.سوالات باز طرف مقابل را به گفتن جزئیات بیشتر تشویق میکند . وقتی سوالی میپرسیم که جواب آن توضیحی است ، طرف مقابل میتواند هر طور که مایل است ، به صورت طولانی یا کوتاه پاسخ دهد و در صورتی که احساس صمیمیت و اعتماد کند بیشتر صحبت میکند و خود گشودگی میکند و بیشتر با ما صحبت میکند که در نهایت باعث صمیمیت بیشتر میشود.

 

    📌 لبخند زدن

 

لبخند زدن در هنگام صحبت و تعامل با دیگران میتواند نتایج مثبتی داشته باشد ، وقتی به کسی لبخند میزنید در واقع ارتباط خودتان را تقویت میکنید . ( چون لبخند زدن این پیام سنتی را دارد که من برای شما خطری ندارم ، من شما را دوست دارم)

با لبخند میتوان دوست های بیشتری پیدا کرد ، افراد بیشتری نظرات شما را مورد پذیرش قرار میدهند و تاثیر گذار تر خواهید بود .

به همین دلیل لبخند زدن را نباید فراموش کنیم.

 

◀️ در زبان بدن نکات بسیار مهمی وجود دارد که با رعایت آنها میتوانیم ، در جمع بیشتر مورد پذیرش قرار بگیریم ، اطرافیانمون رو بیشتر بشناسیم ، تاثیر گذار تر باشیم و در نهایت کیفیت زندگی خودمان را بالا ببریم. 

 

📌 در این دوره گام به گام و با مثال های مختلف مهارت زبان بدن در ارتباطات و فروش آشنا شده و  مطالب بسیار مفید و کاربردی مطرح می‌گردد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در این کسب‌وکار رادارید جهت شرکت در این دوره ثبت نام کنید .

My essay couldn’t create a case for its own validity of believing that you need to convince a board of professors that it is great enough with no flaw. The essay should be considered as something which needs to come with what I would consider to be the principles in that region, and to be persuasive and not clever. The worst kind of essay will be the one which waits for the student and argues its purpose. An essay ought to be persuasive, to what occurs to essays and always an argument that is not good may lead. People might overlook top essay writing the essay, and they’ll only don’t forget the students who understand how to use their paper.