دوره آموزش تخصصی بازاریابی و فروش حضوری و تلفنی

  • بازاریابی و فروش
  • بازاریابی و فروش
  • بازاریابی و فروش
  • بازاریابی و فروش
  • بازاریابی و فروش
  • بازاریابی و فروش
  • بازاریابی و فروش
  • بازاریابی و فروش
  • بازاریابی و فروش

ویژگی های دوره !؟

 

✅ آموزش تکنیک های کاربردی بازاریابی و فروش حضوری

 

✅ آموزش تکنیک های کاربردی بازاریابی و فروش تلفنی

 

✅ تکنیک های افزایش فروش محصولات و خدمات

 

✅ معرفی ابزارهای اینترنتی برای استفاده در فروش و بازاریابی

 

✅ آموزش نکات کاربردی و علمی فروش و بازاریابی

 

✅ آموزش سبک بازاریابی چریکی ( پارتیزانی )

 

✅ آموزش چگونگی خبر ربایی

 

✅ آموزش استفاده از تمایز ، برای خدمات یا محصول بهتر

 

✅ آموزش نکات و مهارت های ارتباطی موثر در بازاریابی و فروش

 

✅ جزوه تخصصی

 

✅ آموزش بازاریابی و فروش به‌صورت کامل و جامع

 

✅ پشتیبانی و مشاوره کسب و کار

 

✅ اعطای مدرک معتبر و در صورت درخواست اعطای مدرک بین المللی با کد رهگیری

 

6ساعت در یک روز به صورت کامل و جامع 

📌 تنها با پرداخت 640.000 تومان  320.000 تومان

 

 

برای شرکت در دوره آموزشی هر چه زودتر ثبت نام کنید

 

 

 

    چرا بازاریابی و فروش !؟

 

🔴 باعث افزایش سهم بازار و میزان فروش میشود

🔴 با افزایش مشتری شناسی و مشتری مداری سبب برند سازی بهتر میشود

🔴 بازاریابی و فروش به صورت علمی و تخصصی

🔴 با گرفتن بازخورد صحیح از مشتریان ، طراحی محصولی بهتر

🔴 تشکیل تیم فروش قوی و متخصص

🔴 ایجاد نگاه علمی و تخصصی به امر فروش و بازاریابی

🔴 ایجاد یک مهارت و تخصص جدید

🔴 افزایش نگاه خلاقانه به تبلیغات

🔴 ابزارهای استفاده برای بازاریابی و فروش

بازاریابی و فروش

سرفصل دوره و همچنین مقاله بازاریابی و فروش محصولات حضوری و تلفنی را مطالعه فرمایید !

سرفصل ها :

📌 فصل یکم: بازاریابی چریکی
 
تفاوت بازاریابی سنتی و چریکی
رازهای بزرگ بازاریابی چریکی
توسعه بازاریابی واقعا خلاق
بازاریابی شبکه ای انسانی
بازاریابی بدونه رسانه
خوی چریکی
نگرش شرکت های چریکی
روانشناسی بازاریابی چریکی
 
📌 فصل دوم: خبر ربائی در مارکتینگ
 
خبر ربائی تیغی دو لبه
خبر ربائی در شرکت های غول پیکر
حساس کردن خبرنگاران به خبر
خبر ربائی از طریق تکمیل خبر
چرخه عمر جریان خبری
 
📌 فصل سوم: تمایز در مارکتینگ
 
گاو بنفش
چرا شما به گاو بنفش نیاز دارید؟
چه کسی در دنیایی تمایز بزنده است؟
والستریت و گاو بنفش
قدرت شعار
 
📌 فصل چهارم: تله مارکتینگ
 
فروش و بازاریابی تلفنی
اشتباهات رایج در فروش و مذاکره
دشواری های فروش تلفنی
برخورد با مشتری ناراضی تلفنی
چگونه فروش تلفنی موفقی داشته باشیم؟
 
📌 فصل پنجم: تاثیر ارتباطات بر مارکتینگ
 
مهارت گوش دادن فعال
همگام سازی لحن و سرعت کلام
تکنیک آینه در مذاکرات
هنگام مذاکره کدام صندلی را انتخاب کنیم
زبان بدن مذاکرات و مارکتینگ
 
📌 فصل ششم: استفاده از روانشناسی در مارکتینگ
 
سلاح های مورد استفاده برای تاثیر
اصل بده بستان
فن جای پا باز کردن
اصل ثبات اجتماعی
علاقه ، دزدی دوستانه
از متخصص تبعیت کن
تکنیک کلکسیونر های بزرگ
 
📌 فصل هفتم: معرفی ابزارهای اینترنتی برای استفاده در فروش و بازاریابی
 
مدرس : جناب آقای مهندس فردین پورزارعی فوق لیسانس روانشناسی صنعتی و سازمانیو مدیر بازاریابی و فروش لیچ ایران  با بیش از 7 سال سابقه فعالیت

اگر قصد سرمایه‌گذاری در این کسب‌وکار رادارید جهت شرکت در این دوره ثبت نام کنید .

آیا برای بازاریابی و فروش فکر کرده‌اید !؟؟

 

    معرفی دوره

 

درعصر حاضر به دلیل گسترش ارتباطات و بمباران تبلیغاتی و همچنین تنوع محصول زیاد امر فروش ، بازار یابی و حفظ مشتری یکی از بزرگترین دغدغه های هر کسب و کاری میباشد این امر مارا بر آن داشت تا پکیج کاملی برای رفع این دغدغه طراحی و امکان سنجی نماییم که باعث افزایش فروش و استفاده از مشتریان بالقوه و وفاداری مشتریان پیشین خواهد شد .

 

    بازاریابی تلفنی بهتر است ؟ یا حضوری؟

 

شاید در نگاه اول بازاریابی حضوری بهتر به نظر برسد از جهاتی درست هم هست زیرا در بازارریابی و فروش حضوری ارتباط بهتر برقرار میشود و به جز صدا زبان بدن و چهره و تماس چشمی تاثیر گذار است و می توان از اصول متقاعدسازی و ارتباط موثر، بیشتر بهره برد.

 

اما با نگاه دقیق تر میتوان به مزایای بازاریابی تلفنی توجه بیشتری نمود .

 

بازاریابی تلفنی روشی مقرون به صرفه میباشد

می توان از فاصله های دور با لحن صدا احساسات را انتقال انتقال  داد و نیازی به مسافرت های طولانی ندارد و این که میتوان بدونه هزینه و وقت زیاد نظر مشتریان  بالقوه را تخمین زد و در صورت احتمال خرید، حضوری مراجعه کرد . در واقع نوعی جداسازی مشتریانی که احتمال خرید بیشتری دارند .

 

در واقع میتوان پاسخ این سوال را این گونه شرح داد

 

 بازاریابی تلفنی و حضوری هردو مزایای خود را دارند و هرکدام در مواردی بهتر نتیجه خواهند داد و بهتر است بدانیم در چه مواردی از کدام روش استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

 

    این دوره به چه کسانی توصیه میشود ؟

 

مدیران ارشد، میانی،عملیاتی سازمان ها

مدیران و کارشناسان فروش

صاحبان کسب کار

فعالان در عرصه بازار یابی و فروش

کسانی که قصد بازاریابی تلفنی دارند

کسب و کارهایی که دچار ریزش مشتری هستند

جویندگان کار و ایجاد تخصص

کسانی که به دنبال سرمایه گذاری پر‌‌سود و مطمئن هستند.

 

 دوره بازار یابی و فروش تلفنی و حضوری با تکنیک های نوین یک پکیج کامل و حرفه ای مخصوص فروش و بازاریابی محصول و ارتباط موثر با مشتری و مخاطبان هر سازمانی میباشد .

 ارتباطات در فروشندگی

 

ارتباط یکی از مهم ترین ارکان انواع فروش هست

 

برای فروختن و بازار یابی چه به صورت تلفنی و چه به صورت حضوری ، نیاز به ارتباط برقرارکردن با مشتری بالقوه خود داریم

و کیفیت ارتباط ما رابطه مستقیمی بر میزان فروش دارد هرچه ارتباط ما با مشتری بیشتر، میزان فروش طبیعتا بالاتر خواهد رفت.

 

    اما چگونه ارتباط بهتری برقرار کنیم ؟

 

ارتباط خوب چهار حوزه اصلی دارد

 

 خود آگاهی

مدیریت هیجانات

شناخت احساسات دیگران

مدیریت ارتباط

 

با شناخت و مهارت افزایی در این چهار حوزه میتوانیم ارتباط بهتری با افراد و حتی گروه داشته باشیم .

و با استفاده از این مهارت ها در امر فروش میتوانیم فروشنده و یا مدیر فروش موفق شویم

 

🔴 برای شروع ، نیازمند شناخت اصول بازاریابی و فروش آن است. دوره های راشا افق ،اطلاعات کاملی دراختیار شما قرار می دهد.

 

    در عصر حاضر بهترین سرمایه گذاری در کدام بخش است ؟

 

در عصر کنون انواع سرمایه گذاری ها مرسوم است طلا، نفت، سکه ، ارز ،  خودرو و …

اما هر نوع سرمایه گذاری مزایا و معایب خود را دارند مانند سرعت نقد   شوندگی .ضمانت نقدشوندگی میزان ریسک و مدت زمان خواب سرمایه.

 ولی روش دیگری سرمایه گذاری وجود دارد به نام سرمایه گذاری بر روی خود !

بله درست است خود.

 

با ذکر مثالی این نوع سرمایه گذاری را توضیح خواهیم داد.

 

یک دندان پزشک را در نظر بگیرید ، همینطور که میدانید دندان پزشکی یکی از پردرآمدترین رشته های پزشکی میباشد.

که البته باید هم این رشته به دلیل اهمیت فراوان رشته پر در آمدی باشد

حالا برگردیم به سرمایه گذاری بر روی خود.

یک دندان پزشک سرمایه مالی و فکری فراوانی را در چندین سال بر روی خود سرمایه گذاری نموده و در خود ایجاد تخصص کرده است و این سرمایه گذاری تقریبا دائم العمر است و امکان از بین رفتن ندارد و تا هر مدت طولانیی برای شخص درآمد زایی خواهد داشت و مانند دیگر سرمایه گذاری ها امکان ورشکستگی ندارد .

 

حال مثال فوق را میخواهیم در مورد شغل دیگری مثال بزنیم.

 

فروشندگی و بازاریابی

شخصی که با مطالعه و آموزش و تجربه تخصص فروشندگی و بازار یابی را در خود ایجاد کند

میتواند آینده متفاوتی برای خود رقم بزند و با افزایش در آمد و افزایش سرمایه گذاری بر روی خود، روز به روز قوی تر و متخصص تر شود

 همینطور که میدانید تمام تولیدات و خدمات هر شرکت ، بدونه امر فروش به مرحله سود دهی نخواهد رسید

پس هر سازمان یا شرکتی حاظر است برای امر فروش و بازار یابی خود هزینه کند

هرچند شخص فروشنده میتواند با تخصص خود به حیطه کارآفرینی نیز وارد شود.

 

    چرا باید مهارت های فروشندگی را یاد بگیریم ؟

 

زیرا اکثر مدیران ارشد و مدیران عامل شرکت های فهرست فورچون 500 (500 شرکت بزرگ آمریکایی از نظر میزان درآمدزایی کلان)، از میان فروشندگان موفق شرکت ها انتخاب می شوند.

زیرا پنج درصد از میلیونرهای مستقل و خودساخته ی آمریکا، فروشندگانی هستند که تمام عمر خود را صرف فروشندگی برای شرکت های مختلف کرده اند.

زیرا از میان هر 100 فروشنده، درآمد 4 یا 5 نفرشان به اندازه ی باقی مانده ی فروشندگان (95 تا 96 فروشنده) است. قابلیت ها و توانمندی های کوچک میتوانند تفاوت ها و نتایج بزرگ و شگفت انگیزی پدید آورند.

زیرا برای اینکه بتوانید درآمد بسیار بیشتری داشته باشید کافی است کمی در زمینه ی مهارت های فروش رشد کنید و بهتر شوید و در موارد حساس و مهم این کار، کمی حرفه ای تر و متفاوت تر عمل کنید. با همین تغییرات جزئی میتوانید تفاوتی قابل توجه در میزان درآمدتان ایجاد کنید.

 

در واقع همه ما نوعی فروشنده هستیم و افزایش مهارت فروش میتواند در عرصه های مختلف زندگی ما، تاثیر گذار باشد

دستفروش محصولش  را می ‌فروشد.

 

معلم دانشش را.

پدر و مادر نصیحت‌ هایشان را.

شرکت، محصول و برندش را.

کسی که در جلسه مصاحبه شغلی شرکت می‌کند، رزومه‌اش را.

و حتی به تعبیری یک ملت، فرهنگ و تمدنش را می‌فروشد و عرضه می‌کند.

 

    خبر ربایی چیست ؟

 

منظور از تکنیک خبر ربایی این است که تلاش کنیم تا اخباری که در دنیا در صدر اهمیت قرارد دارند و بالطبع نگاه های بی شماری را به خود جلب میکنند ، بهره برداری و از فضای ایجاد شده حول این اخبار در راستای مقاصد خود استفاده کنیم اغلب در دنیا رخدادهایی به وقوع میپیوندد که پیامد انها انتشار اخباری پیرامون آن است

 

این اخبار امروزه ظرف چند دقیقه تا دور افتاده ترین نقاط این کره خاکی نفوذ کرده و میلیون ها نفر را به محض وقوع ، به طورهمزمان از ان رخداد مطلع میکند.

 

 در این وضعیت چگونه میتوانیم از این خبر با این تعداد مخاطب علاقه مند، بهره برداری کرده و به جای صرف میلیون ها دلار برای تبلیغات، به هزینه ای بسیار اندک اطلاعات کسب و کار خود را توسط آن به سمع و نظر مخاطب برسانیم . این قابلیت و هوشمندی را به اختصار خبر ربایی می گویند.

 

بازاریابی چریکی :

 

بازاریابی چریکی، بازاریابی پارتیزانی یا گوریلا مارکتینگ (Guerrilla marketing) همه به یک مفهوم هستند و یک نوع استراتژی تبلیغاتی محسوب می شود که بر روی تاکتیک های نامتعارف و کم هزینه بازاریابی تمرکز دارد که منجر به حصول بیشترین و بهترین نتیجه ممکن می شود.

 

واژه­ ی بازاریابی چریکی Guerrilla marketing، الهام گرفته از جنگ های چریکی و پارتیزانی است، که به صورت جنگ های نامنظم و مبتنی بر تاکتیک های استراتژیک کوچک است که توسط افراد غیر نظامی مسلح انجام می شود. بسیاری از این تاکتیک ها شامل مخفی گاه و پناهگاه هایی که سربازان در آن مخفی می شوند، عملیات تخریبی، حمله ی ناگهانی و المان های سورپرایز کننده می شود. دقیقاً مانند جنگ های پارتیزانی، بازاریابی چریکی هم از همین نوع تاکتیک ها در صنعت بازاریابی بهره می برد.

 

این سبک از تبلیغات تا حد زیادی بر استراتژی های نامتعارف بازاریابی، انرژی بالا و قوه ی تخیل تکیه دارد. گوریلا مارکتینگ، در مورد جذب مشتری از طریق سورپرایز کردن آنها، ایجاد اثرگذاری ماندگار و فراموش نشدنی و خلق موضوعی است که منجر به ایجاد حواشی بسیار زیادی در رسانه شود. حرف اصلی بازاریابی چریکی آن است که در مقایسه با شیوه های سنتی تبلیغات و بازاریابی تاثیرگذاری بیشتری بر روی مشتریان خود داشته باشید. به همین دلیل اکثر کمپین های بازاریابی پارتیزانی با هدف درگیر کردن مشتریان در سطوح شخصی و به یادماندنی شکل می گیرد.

 

بازاریابی چریکی اغلب برای کسب و کارهای کوچکی که نیاز به مخاطبان زیاد دارند، و نمی خواهند از بانک وام بگیرند، استراتژی ایده آلی است. و همچنین کمپانی های بزرگی که به دنبال کمپین هایی هستند که مداوم در رسانه ی جمعی منتشر شده و منشا تعریف و تمجید از برند شود، نیز از بازاریابی پارتیزانی استفاده می کنند. اشخاص حتی از این سبک بازاریابی برای یافتن شغل یا سفارش های بیشتر استفاده می کنند

 

📌 در این دوره گام به گام و با مثال های مختلف مهارت بازاریابی و فروش حضوری و تلفنی آشنا شده و  مطالب بسیار مفید و کاربردی مطرح می‌گردد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در این کسب‌وکار رادارید جهت شرکت در این دوره ثبت نام کنید .

رضایت مندی کارآموز عزیز