/بازاریابی دیجیتالی
بازاریابی دیجیتالی2020-04-27T15:11:10+04:30

دوره آموزش تخصصی بازاریابی دیجیتال

  • عکس دوره
  • عکس دوره
  • بازاریابی و فروش
  • عکس دوره
  • عکس دوره
  • بازاریابی و فروش
  • عکس دوره
  • عکس دوره
  • عکس دوره
  • عکس دوره

ویژگی های دوره !؟

 

✅ آموزش کامل بازاریابی دیجتال از صفر تا صد به صورت تخصصی

 

✅ آموزش ابزارها، روش ها و استراتژی ها

 

✅ آموزش تکنیک های افزایش فروش محصولات در فضای مجازی

 

اعطای مدرک بین المللی با کد رهگیری

 

پشتیبانی و مشاوره کسب و کار

 

✅ آموزش تدوین استراتژی‌های ورود به بازار آنلاین

 

✅ آموزش تدوین برنامه بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار

 

✅ آموزش نظارت بر اجرای درست فرآیندهای بازاریابی دیجیتال

 

✅ بررسی و گزارش‌دهی وضعیت موجود کسب و کار در فضای آنلاین

 

120 ساعت به صورت کامل و جامع 

⭐تخفیف ویژه عید نوروز⭐

📌 تنها با پرداخت 4.000.000 تومان  2.000.000 تومان

 

 

برای شرکت در دوره آموزشی هر چه زودتر ثبت نام کنید

 

ثبت نام کن

 

 

    چرا بازاریابی اینترنتی !؟

 

🔴 بدون یک حضور دیجیتالی موثر و درست نمی‌توانیم به آیندۀ کسب و کارهایمان امیدوار باشیم.فضای دیجیتال، بسیار گسترده‌تر از آن چیزی است که در فضای آفلاین و غیر دیجیتال تجربه کرده‌ایم. بدون داشتن استراتژی مناسب، بدون داشتن برنامۀ بازاریابی مناسب، بدون داشتن سنجه‌های مناسب برای ارزیابی اجرای فرایندها، نمی‌توانیم از درستیِ «حضور دیجیتال» خود مطمئن شویم.

عکس دوره

سرفصل دوره و همچنین سوالاتی درباره بازاریابی دیجیتالی را مطالعه فرمایید !

سرفصل ها :

📌 فصل یکم: مبانی دیجیتال مارکتینگ
 
📌 فصل دوم: استراتژی در کسب و کارهای آنلاین
 
📌 فصل سوم: بازاریابی محتوایی
 
📌 فصل چهارم: فرمت های محتوایی
 
📌 فصل پنجم: بازاریابی ویدئویی یا Video Marketing
 
📌 فصل ششم: بازاریابی با فایل های صوتی و پادکست
 
📌 فصل هفتم: سئو SEO – بهینه سازی برای موتورهای جستجو
 
📌 فصل هشتم: بازاریابی پیامکی
 
📌 فصل نهم: بازاریابی ایمیلی
 
📌 فصل دهم: بازاریابی در شبکه های اجتماعی
 
📌 فصل یازدهم: بازاریابی در اینستاگرام
 
📌 فصل دوازدهم: بازاریابی در لینکدین
 
📌 فصل سیزدهم: بازاریابی در توییتر
 
📌 فصل چهاردهم: تبلیغات در فضای دیجیتال
 
📌 فصل پانزدهم: تبلیغات کلیکی و انواع آن
 
📌 فصل شانزدهم: تبلیغات در گوگل
 
📌 فصل هفدهم: تبلیغات در رسانه های دیجیتال و رپورتاژ آگهی
 
📌 فصل هیجدهم: بازاریابی در تلگرام
 
📌 فصل نوزدهم: نظرسنجی آنلاین
 
📌 فصل بیستم: چت آنلاین
 
📌 فصل بیست و یکم: بهینه سازی فرآیندهای دیجیتال
 
📌 فصل بیست و دوم: هوش تجاری یا BI در کسب و کار آنلاین
 
📌 فصل بیست و سوم: موضوعات مدیریت کسب و کار آنلاین
 
📌 فصل بیست و چهارم: موضوعات حقوقی کسب و کارهای آنلاین
 
مدرس : جناب آقای مهندس محمدرضا خسروی فرد مدیر دیجیتال مارکتینگ انتشارات مهر و ماه  با بیش از 5 سال سابقه فعالیت

اگر قصد سرمایه‌گذاری در این کسب‌وکار رادارید جهت شرکت در این دوره ثبت نام کنید .

ثبت نام کن

آیا برای بازاریابی دیجیتالی فکر کرده‌اید !؟؟

 

    در این دوره چه چیزی یاد می گیریم؟

از یک دوره بازاریابی دیجیتال چه انتظاری دارید؟ شناخت ابزارها؟ آشنایی با روش استفاده از آنها؟ تسلط بر روش های سنجیدن اثربخشی هر یک از این ابزارها؟

در دوره بازاریابی دیجیتال، در یک مسیر یک ساله، همراه و همقدم با هم از مبانی و مفاهیم پایه شروع می کنیم و به تدریج و در طول یک سال، یاد می گیریم که از ابزارهای موجود در فضای دیجیتال چگونه برای رشد کسب و کارمان استفاده کنیم.

ابزارها، روش ها و استراتژی ها را یکی یکی با هم مرور خواهیم کرد و با توضیحاتی که خواهم داد و با تمرین هایی که انجام می دهید، این مسیر را با هم جلو می رویم. به سوالات و ابهامات شما در طول این 120 ساعت پاسخ می دهم.

📌 در این دوره گام به گام و با تمرین های زیاد با بازاریابی دیجیتالی آشنا شده و  مطالب بسیار مفید و کاربردی و کاملی آموزش می بینید.

    این دوره به درد چه کسانی نمی خورد؟

اگر دنبال قرص، شربت یا آمپول دیجیتال مارکتینگ هستید و می خواهید ظرف دو سه ماه، بر بلندای قله های رفیع دیجیتال مارکتینگ بایستید، شرکت در این دوره به شما پیشنهاد نمی شود.

کسب و کار در فضای آنلاین و بازاریابی در فضای دیجیتال، مثل «آش» می ماند. باید جا بیافتد. باید قوام پیدا کند. این دوره برای کسانی که دنبال فست فودِ دیجیتالی هستند مناسب نیست.

    این دوره چه تفاوتی با دوره های موجود و مشابه دارد؟

در این دوره، شما تکرار یا ترجمه منابع خارجی را به دست نمی آورید. نتیجه تجربیات سال هاست، فردی که خودش همین حالا مدیریت چند کسب و کار اینترنتی را به عهده دارد با شما به اشتراک گذاشته می شود. در طول دوره، تصاویر و اسلاید هایی از منابع خارجی به شما تحویل داده نمی شود. اعداد و ارقام واقعی، از ابزارهای واقعی، از کسب و کارهای واقعی با شما به اشتراک گذاشته می شود و تحلیل ها و آموزش ها تماماً برا اساس داده های واقعی هستند.

    یک دیجیتال مارکتر چقدر درآمد دارد؟

دیجیتال مارکتینگ علاوه بر جذابیت‌های بالای شغلی، می‌تواند درآمد قابل توجهی هم داشته باشد از ۲ تا ۸ میلیون تومان در ماه درآمد یک دیجیتال مارکتر هست. هیچ کسب‌و‌کاری از کنار دیجیتال مارکتری که شناخت کافی از دنیای دیجیتال داشته باشد و راه‌های رسیدن به موفقیت در آن را بداند، نمی‌تواند به سادگی بگذرد و به خوبی می‌داند موفقیتش در گرو مهارت‌های شما خواهد بود.

    دو میلیون تومان زیاد نیست؟

هزینه هر ساعت آموزش در این دوره با توجه به آموزش، منابع، مراجع، راهنمایی ها و پرسش و پاسخی که داریم، کمتر از ساعتی 17 هزار تومان خواهد بود که عدد مناسبی به نظر می رسد.

    پیش نیاز شرکت در دوره چیست ؟

با توجه به اینکه در این دوره مباحث از پایه آموزش داده می شود، صرفا آشنایی با اینترنت و توانایی استفاده از آن برای شرکت در دوره کافیست.

    غیر حضوری هم میتوان شرکت کرد ؟

اگر از آن دسته از علاقه‌مندانی هستید که به دلیل دوری محل زندگی یا مشغله زیاد امکان حضور فیزیکی در کلاس دیجیتال مارکتینگ و کارگاه‌ها را ندارید، می‌توانید با ثبت نام در دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ از آموزش کامل بازاریابی دیجیتالی بهره‌مند شوید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در این کسب‌وکار رادارید جهت شرکت در این دوره ثبت نام کنید .

ثبت نام کن
آرمان مهارت ساز راشا افق
ارسال به راشا افق